anthilias

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Gun - 22 januari 2017 18:33

Igår hade vi 9+ här.... och en aning om våren fick man.

 

Knappt ingen snö här och det känns jätte skönt. Bakslag är väl att räkna med. Tyvärr!

Lite fix i trädgården blev det mellan besöken.

När solen skinner så vackert som den gjort här då ser man hur fönstren ser ut!

Inte så kul att se:), blev att putsa ett fönster idag.

 

Stor skilnad blev det .

Har även varit en sväng till Oskarshamn också och ett besök på mitt fik blev det med.

 

Vilken god semla... mini semla köpte jag och den smälte i munnen. Den gav mersmak! Jag brukar annars vara måttlig med semlor men den här tog priset!!!!

Skulle bra gärna vilja ha receptet för att kunna baka den.

Nyss small det till i hallen och hela golvet fullt med jord. Min Amaryllis hade åkt i golvet och blomman är ett minne blott.

Städning med andra ord.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards