anthilias

Alla inlägg den 25 september 2016

Av Gun - 25 september 2016 19:57

Här har jag bara måndag och fredag i min almanacka:)..

Var övriga dagar tar vägen vet jag inte!!

Tycker att dagarna bara går fortare och fortare. Är jag ensam

om det tro?!?

Veckan som varit gick som vanligt fort. Kanske berodde på

att två kvällar var vikta och blev sena. Ena kvällen var vi på

Harrys och firade två kollegor som fyllt jämnt. Visar inga bilder

därifrån eftersom jag inte frågat om jag fick lägga ut här.

Andra kvällen var det att göra planeringen på jobbet. Vi får även

vika en kväll nästa månad då vi inte kan göra det på arbetstid.

Vet inte om den här veckan blir lugnare:).

Helgen har varit att rödfärga både uthuset och mig själv.

Sedan sladdade grannen sin del av vägen i morse och vipps

blev även min del sladdad!

Ser ni traktorn som kommer....

   

Såååå fint det blev!

Fick ett ryck och tyckte vi kunde åka ut med fikakorgen innan rödfärgningen

skulle göras.

Blev inte så långt men ändå en fika.

 

Mums det smakade gott ialla fall.

 

Lite mulet var det men ändå ganska varmt och flera små båtar

som var ute och fiskade på maren.

När jag kom ner till bilen idag blev jag inte glad...

Genast for det i huvudet Vildsvinen har varit här....

 

ser ni groparna?

Men endast denna ek hade fått besök. Troligen är det räv eller grävling som varit framme.

Tänk och komma ut en morgon och få se hela gräsmattan uppbökad.... det vore

en mardröm.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards