anthilias

Alla inlägg den 8 september 2016

Av Gun - 8 september 2016 19:42

Ja nu börjar det bli mörkt ute... redan!

Klockan är ju inte alls mycket och det känns lite sådär.

Det är bara att inse att hösten är på "G" trotts våra varma dagar.

Idag var jag fotograf på jobbet där jag trivs bäst ( bakom kameran)   .

Vi skulle ta foto på våra christiania bikes, med barnen i och två av personalen.

Bilden ska komma ut på kommunens hemsida och givetvis hade vi alla föräldrars

godkännande att deras barn fick vara med. Sedan kom tidningen idag för att intervjua

"N" för att höra hur det är för manliga förskolelärare att jobba i förskolan.

Tala om PR för vår förskola :).

Igår tog vi med oss våra barn ut till vår atriumgård . Jag skriver vår fast det är skolans gård,

där vi har fått hålla till och odla. Första gången vi har provat på att odla med barnen.

Jag fick mersmak efter workshopen som jag var med på förra hösten.

Nu efter första provet vet vi vad vi ska satsa på till nästa år.

Men vi var där i alla fall och gjorde i ordning efter oss och jag blev bra snopen

när jag fick se mina paprikaplantor..... som alla skrattade åt i våras när jag tog frön från

paprikorna vid frukostbordet!!

 

Ser ni att det är paprikor på plantan.......

Även de andra två har små, små paprikor

    

kul att jag lyckades och mina kära kollegor är bra impade  .

Hoppas att vi kommer kunna få smaka på paprikorna så de inte ruttnar för oss.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards