anthilias

Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Gun - 12 juni 2016 20:34

Så har jag det just nu...

Tiden räcker inte till för allt och då får bloggen bli lidande.

Det är mycket just nu på jobbet och allt ska bli klart innan semestern.

Stövlorna är färdig virkade och i morgon ska nyckelringen på och barnen

får dem i morgon kväll på sommarfesten.

I fredags firade vi en 20 åring och en tjej som fått annat jobb.

Tårtan gick åt:),

 

Tog slut ganska så fort och vi hade två mycket nöjda tjejer.

Förra helgen hade jag bestämt mig för att hyra slipmaskinen för att börja med trappan.

Från det jag kom hem till jag lämnade tillbaka den tisdag morgon var det bara strul.

Kan inte påsta att det var någon vidare service och det enda man fick höra var att hyr på vardagarna

så finns service.... Varför hyr man då ut över helgerna med fel på maskinen?!?

Jag gick under namnet den arga tanten:)!!!

Det kan jag faktiskt stå för att jag var arg men tant, nja det vet jag inte.

Så nu finns det en halvfärdig trappa

 

som retar gallfebern på mig. Nu blir det att stryka på ett medel på den färg som finns

kvar och sedan plast över för att verka över natten. En bit i taget kommer det att bli.

Trist, men det finns inte så mycket att välja på.

På fredag har vi skolavslutning här hos oss och vi finns med uppe i gympasalen. Det är alltid lika

roligt att få vara med och få se våra barn som vi haft.

Våra små tycker det är jätte spännande att få sitta och titta på när barnen sjunger och spexar.

Försöker att besöka er så fort jag kan.

Kramar gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards