anthilias

Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Gun - 19 maj 2016 20:34

Veckan har gått i rasande fart... och snart är det helg igen.

Igår hade vi hel utedag och då  använde vi cyklarna för första gången med barnen

sittande i.

Jag har tränat och tränat att köra cykeln utan barn:)..

 

Kan berätta att det var knepigt i början när man skulle svänga tills jag kom på

hur man skulle göra. Nu är det jätte kul att cykla iväg!

Nästa onsdag blir första riktiga turen då åker vi med alla barn till Lysingsbadet.

Heldag där med mycket stoj och stim. Barnen har den dagen med sig egen matsäck

hemifrån. Kan berätta att det är populärt.

Vädret har varit lite si och så med ganska mulet och svalare om dagarna.

Men ute växer det så det knakar. Har klippt gräset på ena sidan och i helgen blir det

på de två andra sidorna. Jag får dela upp det.... 3000 kvm gör man inte i en handvändning

precis.

Vad jag njuter nu av att kunna plocka in blommor i rummen.

 

   

Liljekonvaljerna luktar så gott.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards