anthilias

Alla inlägg den 10 april 2016

Av Gun - 10 april 2016 20:08

Varför ska helgerna gå så fort?!?

Nyss var det fredag och nu är det redan söndag kväll och i morgon

är det åter jobb.

Äntligen är jag färdig med mina fönsterskydd:).

Tog sin lilla tid,

Så här såg de ut från början

 

Sedan grundade jag och då blev de så här

 

och idag målade jag färdigt och nu står de fint i mitt köksfönster

 

Supernöjd, men mitt lilla köksfönster ser ännu mindre ut nu!

Och nu Tant Glad till min promenad vet att du har fredagar men den får komma idag från mig.

Den här gången var jag i Vimmerby och vandrade omkring.

På torget satt vår kära Astrid sittande vid sin skrivmaskin

 

så fint gjort.

Sedan vandrade jag omkring på gatorna

 

fina kullerstensgator med gamla byggnader

 

en del av torget.

 

Givetvis finns det ett fik här  

som jag alltid ska fika på!

 

Gott fikabröd har de här....

Det var lite från min promenad. Nu ska jag fika och sedan blir det att se

Springfloden och därefter bums i säng. Det är min tur

att öppna i morgon  .

Jag som är så trött på mornarna.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards