anthilias

Alla inlägg den 21 februari 2016

Av Gun - 21 februari 2016 20:19

Idag har det varit ett fantastiskt härligt väder

med en strålande sol och fågelkvitter,

 

Vad glad man blir då!

Lördagen spenderades i Vimmerby. Vädret där var inget vidare

snöblandat regn.

Blev en trendskott i kassen med hem

 

Har tittat på den i tidningen och nu hade den kommit in och en var

kvar i min storlek...

Fika blev det med:).

 

Mysigt ställe men det är alltid fullsatt där

 

Tog en bild med mobilen.

Bakade en halloncheesecake med havrebotten.

Digestivekexen är jag inte så glad i så när jag hittade detta recept

blev jag nyfiken på att testa

 

Kan tala om att den var god.

Nu ska jag ta mig en kopp te och soffmys.

För i morgon är det åter måndag och en ny arbetsvecka

som kommer att innehålla massor.

Kramar

gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards