anthilias

Alla inlägg den 29 januari 2016

Av Gun - 29 januari 2016 20:49

Den här veckan har jag kommit hem sent varje dag  ...

Därav inget skrivande här för jag har inte orkat.

En av kvällarna var jag på After Work på Saharas

och åt Meze. Första gången som jag åt det och jag tyckte det var gott.

   

Här ser ni lite av det goda.

Annars har det inte hänt så mycket mellan slipmaskinen/ varmluftpistolens användande:).

Ja, Bosse jag är både händig, driftig och en envis person:):). Börjar jag med något så

slutförs det alltid! Det är inte för inte jag fick höra under min uppväxt att jag var kopian av

kvinnan på min header ovan!!!

Idag fick jag min lampa som jag köpte på Tradera.

 

Supernöjd med den och jag har den på mitt linneskåp.

Skärmen är av glas och sprider ett milt sken.

Nu ska jag bara softa och ha det bra.

Kram på er.

gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards