anthilias

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Gun - 8 januari 2016 18:00

Kommer snön ja då får vi snö.....

Och så även den här gången. Det har snöat här de senaste dagarna

och då är det skottning som gäller:).

Planera något under den här tidpunkten är inte lönt!

Det går inte att åka ifrån....

Först hade vi -15 grader men nu är det ca -4 grader och det är okej i mitt tycke.

När det var som kallast så är det skönt att tända en brasa.

 

Härlig värme och det sprakar så skönt.

Har tagit några bilder här hur vitt och fint det är.

 

   

Nu räcker det med snö och den som kommit kan vara kvar. Men det sägs att

mildväder är på väg in....

 

Min sista amaryllis blommar nu.

Sitter och tittar på min fina gran. Den är lika fin som när jag tog in den helgen

innan jul men på söndag går den det vanlig ödet som övriga granar.

Blir nog lite tomt efter den.

Önskar er alla en trevlig fredagskväll.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards