anthilias

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Gun - 13 september 2015 20:56

Nu märker man att hösten är här... Oj, vad fort mörkret kommer om kvällarna.

Helgen har som vanligt gott fort.

I fredags när jag slutade tidigt så skulle jag hämta min nya diskmaskin.

Vad tror ni händer..... jo en kvart innan jag slutade ringde min mobil och

killen berättade att alla vitvaror var lagerskadade och givetvis var min

diskmaskin med där!!!

Men jag åkte dit ialla fall och visst kunde jag få köpa visningsexemplaret

om jag ville. Men först tyckte han att jag kunde ta mig en sväng bort till

diskmaskinerna och kolla om det fanns någon annan maskin som jag ville ha för de hade

21% på vitvaror.

Där hittade jag en annan maskin som blev bara 700 kr dyrare och den fick följa med mig

hem:).

Hade tänkt mig en enkel standard från början men nu  har jag en med finesser.

 

Här håller vi på med att installera nya maskinen.

Tur att du finns kära "T" vad skulle man göra utan dig?!?

T älskar saffranspannkaka så vad gjorde jag tror ni tidigt i morse   .

Jo, jag bakade och ni har gissat rätt

Saffranspannkaka

 

Det blev två långpannor. Hoppsan ser nu att mina koftor kom med

som hänger nytvättade....

Vi har avnjutit saffranspannkaka med grädde och psalmbär till kaffet.

Gott i gott gott.

Nu snart är det daggs att krypa ner i sängen för i morgon

är det åter en ny arbetsdag. Vart tar dagarna vägen???

Är det bara mina dagar som går i raketfart tro. Man kan undra ibland.

Tycker att alla andra hinner så mycket och jag far som en skollad råtta

känns det som.

Tack för grattis hälsningarna:).

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards