anthilias

Alla inlägg den 6 september 2015

Av Gun - 6 september 2015 11:48

Ja, så är det just nu hos mig. Regnar som bara den och  jag tycktes mig höra Tor i faggorna.

Det gick fort att dra ur kontakten till datorn från nätet så nu får man hoppas att batteriet håller:).

Har varit ute och fröjdat mig igen. Den här gången bara till Söderköpingsbrunn i fredags.

Mysigt ställe med alltid jätte god mat. Så där satt man bara och njöt och till slut päste jag efter

allt jag stoppat i mig  .

Kom hem igår och då finns det allltid saker att göra. Jag köpte västeråsgurkor som jag har lagt in. Supergoda

och jätte enkelt att göra.

 

Har nu ställt in mina gurkburkar  i kylskåpet  4:a stora burkar blev det.

Gott i gott på frukost mackan.

När jag ändå var i farten igår så gjorde jag en äppelkaka. Det är ju höst om man tittar ut:).

 

Hittade ett recept hos min kompis och jag tyckte den såg så god ut. Det var den med!

Gräddfilen gör den syrlig och sådant gillar jag när det inte är för sött. Har så svårt

för söta kakor/bakverk. När jag bakar drar jag alltid ner på soker mängden.

Ingen har klagat för det märks då inte och vi får i oss mindre med socker.

I morgon är det åter jobb som kallar och snart.... ska jag på utbildning något som jag ser framemot.

Ipaderna och kameran kommer att hänga med så jag lovar att  ni får se några bilder från vårat äventyr.

Nej, nu får jag allt stänga ner datorn för Tor börjar banka på rejält nu.

Får besöka er lite senare.

Ni får ha en fortsatt trevlig söndag.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards