anthilias

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Gun - 20 augusti 2015 21:16

Så känns det ganska ofta tycker jag "att tiden inte räcker till".

Jag vill hinna så mycket men men allt hinner man tyvärr inte:).

Solen skiner här dagarna i ända. Typiskt nu när man jobbar.

Jag köpte mig en sådan där bärplockare och tog med mig den till jobbet

eftersom vi går ut med barnen i skogen. Vi har varit i blåbärsriset och

oj vad det gick undan att plocka blåbären. Visst blev det mer skräp med en bärplockare

men det var det värt när det gick så fort.

Nu ligger blåbären i frysen för att ätas i vinter.

I morgon är det redan fredag och sista dagen på den här veckan och vart tog den

vägen?!? Sol ska det bli i helgen så det får väll bli böljan den blå för min del.

Nu ska jag strax sova för i morgn öppnar jag.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards