anthilias

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Gun - 26 april 2015 21:09

Redan kväll. Vart tog helgen vägen tro??

Fattar inte varför det har gott så fort.

Helgen har bjudit på blandat väder här men ganska så skönt ändå.

Mycket av tiden har gått åt trädgårdsarbete. Gräset växer så det knakar

så det blev en tur med gräsklipparen igen. Motion blir det nu ett tag framöver:).

Gratis dessutom!! Kan berätta att gräsmattan inte är så liten precis.

Igår kväll åkte vi ner till Oskarshamn och åt en god middag på Steak House.

Maten var toppen där. Sedan var jag tvungen att gå en sväng in i den gamla

gränden för att leta reda på Cecces cafè.  Vet inte om det var rätt hus jag tror

att det är. Det får man se när de öppnar:)...

När jag igår skulle vattna mina blommor så fick jag se att min ormkaktus blommade

med en blomma

 

men fler lär komma.

När jag var i affären  blev jag så sugen på rabarberpaj så det blev

rabarber som kom med hem och en god rabarberpaj som redan är uppäten.

 

Har suttit och tittat på sista delen av Badhotellet.

Men de spelar in nya avsnitt som tur är. Jätte bra har det varit.

Tänk på torsdag är det Valborg redan!!!

Hur firar ni Valborg?

Här har mina löjtnantshjärtan slagit ut och liljekonvaljerna kommer

när som helst allra redan. Det är förtidigt tycker jag!!!

Nu ska jag fika lite innan det blir att krypa ner i sängen.

Jag börjar tidigt i morgon bitti och kära släpkärran åker med där bak.

Blir ett varv till soptippen innan jag åker hem.

Kramen

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards