anthilias

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Gun - 23 april 2015 20:25

Veckan har gått i en rasande fart.. Men så blir det väll

när man hela tiden har saker att göra.

Idag har jag suttit på AO- utbildning och ute har solen

skinit från en klarblå himmel. Inte alls kull när man vet

att idag hade vi hel utedag med matlagning över öppen eld på jobbet.

Men, men så blir det ibland och det är inget att göra åt.

Det var en befrielse att få komma hem och jag var ute ett bra tag:).

Jag njöt i fulla drag när jag höll på och jag fick fram ena trädgårdsgruppen

 

och när jag höll på så såg jag att i rabatten hade  

mina löjtnantshjärtan kommit upp jätte mycket.

 

Hoppas bara att de klarar sig om det nu skulle bli kyligare

som de säger... En av mina favoritblommor.

Inte vill man få kallare väder men så brukar det vara varje år till Valborg.

Önskar er alla en trevlig helg.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards