anthilias

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Gun - 29 mars 2015 21:01

I morse ringde min klocka tidigt... 05.30 Egentligen var klockan 04.30

Ni kan tänka er hur pigg man var:).

Men upp kom jag och efter frukosten var det att sätta sig i bilen för att

åka till Linköping. Vädret var inget vidare regn hela vägen upp ja även hem.

Men upp kom jag och till Frimis där Nikon hade sin grundkurs.

Tänk det jag fick lära mig idag skulle jag viljat ha kunnat när jag var i Stadshuset

och fotograferade.

Efteråt var det en sväng till Ikea. Inte tänkte jag på att det var lönehelg!

Fy katten vad folk det var där. Inte min melodi.

Men jag fick det jag skulle ha en klocka till köket. Den gamla som jag hade

passade inte in efter renoveringen.

  Så här såg det ut med gamla klockan. Den försvann mot tapeten.

  Och här är nya klockan. Bra mycket större med:).

Efter Ikea blev det middag hos min son med tjej. Gott var det

planka och fromage till kaffet. Tack kära ni!

Kom hem för ett par timmar sedan. Ögonlocken börjar bli lite tunga nu.

Tittar på Vallander samtidigt som jag skriver här. Tror nog inte att jag kommer se den till slutet.

Blir nog sängen snart  .

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards