anthilias

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Gun - 15 februari 2015 18:16

Tänk vi är redan i mitten av februari. Det har gott fort och vet ni vad jag såg i

mitt ena blomland idag!!! Jo det här,

 

Snödroppar som har kommit upp

så här långt! Våren kanske inte är så långt borta

trotts allt:).

Igår var jag till Nässjö en sväng. Kallare är det

inne på höglandet än vad vi har. Jag följde med för "V" skulle

ta över sin mammas bil och två bilar fick köra dit eftersom den andra

bilen skulle gå till Malmö.

Men det var en trevlig stund som vi hade där vi hittade ett cafè

och gott fika hade de där:).

Kameran fick tyvärr inte följa med på denna tripp så några

bilder därifrån finns inte att visa.

Men min pianopall blev så här fin med det nya tyget

 

Stor skillnad.........

Tänk nu är mina fingervantar äntligen klara och så här ser de ut

 

och nöjd blev jag.

Nu får jag hitta på ett nytt handarbete.

Här har vi sportlov den här veckan och utan snö.

Men det finns säkert saker att hitta på ändå.

Nu får jag önska er en trevlig vecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards