anthilias

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Gun - 12 oktober 2014 20:15

Fråga inte vart min tid tar vägen.... begriper inte varför min tid går så fort!!

Bloggen blir lidande och det är inget att göra åt tyvärr. Håller med dig "Ruth"

att det är hela tiden år något som måste göras.

Men så är det väll när man har hus att hela tiden finns det saker att göra och som måste

ses över.

Veckan som gott har varit helt ok med vädret, vi har haft ovanligt varmt för årstiden.

Tänk jag har ännu inte satt på värmen i huset och det har jag aldrig varit med någonsin.

Men visst märker man att hösten är här, löven faller som bara den och eklöv är det och de

måste upp.

I helgen var jag i Eksjö och det var faktiskt första gången som jag var inne i stan.

Jag har bara passerat igenom när man ska vidare till Göteborg eller Falkenberg.

Men vilken gullig liten stad med bara trähus.... tänk julskyltning med lite snö!!!

Funderar på att åka dit på deras julskyltning.

I morgon är det åter en ny arbetsvecka och i vi startar med APT på veckans första arbetsdag.

Samtidigt som jag skriver här har jag ett öga på tv:n:). Det är det okända på 7:an.

Spännande att se.

Nu ska jag ta mig ett besök hos er.

Kramen gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards