anthilias

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Gun - 14 september 2014 20:43

Sitter framför tv:n och tittar på valvakan.

Undrar så hur utgången ska bli?

Helgen har bara rusat förbi här och vad har jag gjort?!?

Målar som vanligt och jag är ingen van målare  

så tid tar det. För jag vill få det fint runt dörrarna.

Men följden blir nya inne dörrar.....

Det var inget som jag tänkt mig men, men

för det ser inte klokt ut!!!

Ska bli så glad när jag är färdig  med det.

Men sedan kommer det värsta,

trappan måste göras för där

flagnar färgen och det ser inte klokt ut!

Måste ta bort all färg, vilket jobb!!

(Den som målade den en gång i tiden fuskade)!!!!!!

 Sedan ska jag ska jag vitlasera den. Blir

nog fint när jag blir klar:). Tid lär det ta...

Nu ska jag ta mig en runda och besöka er.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards