anthilias

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Gun - 31 augusti 2014 20:56

Jag har varit på vift ett par dagar där av tystnad här.

Åkte i onsdags och hem nu i helgen. Resan gick till Falkenberg och ett

besök hos lille Svante som var 1 vecka i torsdags! En liten gosig en och

här kommer hemligheten  

 Det var den här koftan som jag stack till Svante... Kunde inte skriva om det här för

mamma Fia läser här ibland och då  hade det inte blivit någon överraskning!

Skreas hotell åt vi lunch på och det var gott må ni tro och mycket mat med. Vilken utsikt!!

 

I Falkenberg har de badhytter nere vid havet. Poppulärt må jag säga och här bodde vi. En jätte fin och välplanerad badhytt hade vi till vårat förfogande. Tack Nina och Birgitta som stod för utlåningen. Vi är supernöjda.

 

Tog från bryggan som går rakt ut i havet. Här går de ut och badar för det är lång grunt.

 

Här ser man bryggan och det var många som badade. Jag hade inte med

mig min baddräkt så bad fick jag hoppa.


 

Gamla delen av Falkenberg med kullerstensvägar.

   

Den gamla kyrkan i Falkenberg ligger vackert till.

Äntligen Rut så här kommer mitt fynd som jag köpte för ett par veckor sedan:).

 

Nu ska jag ta och slappa lite innan det är kväller för  mig och jag ska gå och lägga mig. För i morgon är det åter en ny arbetsdag.  De här dagarna har bara rasslat till.

Besöker er gör jag i morgon.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards