anthilias

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Gun - 17 augusti 2014 21:37

Riktigt höstväder har det varit här i helgen. Regnat har det gjort här både idag och igår.

Igår fick vi även åska. Det är bra mycket svalare nu och jag tycker det är skönt.

Tänk vilken tid det ska ta att städa ett fönster:). Tycker nästan hela dagen har gått åt det.

Visserligen sydde jag nya gardiner till mitt sovrumsfönster och planterade om mina blommor.

Men ändå. Fint blev det ialla fall.

Annars har det inte hänt så mycket här. Var till mitt älskade Mörtfors och tog mig en fika.

Som vanligt var det mycket folk där. Det är jätte poppulärt att ta en tur dit för en fika.

Det är hippt bland ungdommar att bo i Mörtfors och Solstadström  .

De jagar husen här som blir till salu.

Kul att unga vill flytta ut på landet.

Nu ska jag ta mig en tur ut bland er och se vad ni gjort. Får se hur många

jag hinner att besöka innan jag måste hoppa ner i sängen. För i morgon

är det jobb igen och jag öppnar.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards