anthilias

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Gun - 8 juli 2014 18:41


Vilken värme vi har fått!!!!! För min del blir det bryggan om dagarna!

 Härligt  .

    Härlig utsikt jag har från bryggan.

  Som ni ser så dansar/rullar sig katten på bordet när jag är borta!

Fia som hon heter är grannens katt tror att hon är ensam katt på täppan här bland våra hus.

  Har även plockat av alla vinbär och saftmaja kom fram och fick göra sitt. Nu finns det många

flaskor med saft i fryen. Fantavinbär som barnen säger.

Tro det eller ej så blev det ändå ett loppis för mig i helgen  .

      Allt detta köpte jag för 110 kr.

Snappsglasen var ett fynd. Kul när man kan hitta lite till en billig peng!

Nu letar jag efter en buffe eller skänk modell äpplet. Den lilla modellen. Den är skvatt omöjligt att hitta.

Finns dem så är de vitmålade och jag har alla mina möbler i vardagsrummet i orginal färg

alltså bruna/svarta. Men men någon gång går jag väll på en. Får vänta och se.

Nu ska jag ut och fixa lite ogräs. För efter allt regn så kommer ogräset som ett brev på posten.

Ha det så gott tills vi hörs/ses här igen.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards