anthilias

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Gun - 26 maj 2014 22:37

Här har vi haft en otrolig värme.... en aning jobbigt börjar de bli, man

vet inte vart man ska ta vägen!

Visst man ska inte klaga men, men...

Nu i kväll när jag stängde ytterdörren så var det  svalare än vad vi haft det.

Vi har haft 29 grader här och det är som juli värme.

Idag hade vi hel utedag på jobbet vi lagade mat ute med barnen.

Triangaköken och murikan hade vi med oss. Barnen är grymt duktiga på att sätta ihop triangaköken.

De äldsta visar de yngre hur man gör. Elden sköter vi:).

Annars i helgen har jag bara vart ute i trädgården det finns hur mycket som helst att fixa.

Man bara ser mer och mer. Man blir helt slut för det växer från en dag till en annan.

Gräsklipparen går nästan dagligen här.

Nu måste jag krypa ner i sängen för i morgon är det åter jobb.

Jag tittar in till er lite senare. Jag har inte glömte er men just nu är det lite mycket.

Blir lugnare efter helgen. Vad som händer i helgen berättar jag nästa vecka:).

Krem gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards