anthilias

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Gun - 13 maj 2014 19:54

Ja även idag har det regnat och inget gräs har gått att klippas!

Gräset bara växer och växer. Blir nog tufft när man får ut gräsklipparen:).

Kan man inte vara ute och fixa så får man passa på och fixa inomhus.

Har målat dörrkarmar... vilken tid det tar!!! Ja inte ska jag bli någon målare inte:).

Fy vad tråkigt, men det måste göras nu när jag har nya tapeter. Ser

annars konstigt ut och målaren skulle ha bra betalt för att göra det med

och  snål Värner kom då fram :):).

Läser boken Lyssnandets pedagogik på kvällarna vi har fått olika böcker att välja på

som vi sedan ska sitta i grupper och diskutera på jobbet. Man får sig

tankeställare när man läser.

Har även möblerat om lite och jag har bärt på möblerna och det känner jag av nu i ryggen.

Värker i svanken... men jag tror nog att resultatet blev bra på ommöbleringen.

Nu är det slut på min goda äppelkaka sista biten åkte ner nu till kaffet.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards