anthilias

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Gun - 13 april 2014 20:14

Det har varit fullt upp för mig så jag har inte hunnit att sitta vid datorn!

Först har jag haft målarn här och jag är väll inte den bästa tålamods tåliga kunden:).

Tycker bara att det blir tillvänt överallt men visst blev det fint.

Sovrummet ser jätte stort ut och jag har skalat av jätte mycket.

Inte dåligt av mig.....

Jag har varit på facklig utbildning också i veckan och IT- möte för förskolan.

Allt sådant tar tid och nu har jag framför mig utvecklingssamtalen med mina barns föräldrar.

Det tar sin tid.

Tänk snart är det Påsk och ledighet. Ska bli härligt och man får hoppas på lika fint väder som man har haft idag.

Grillen kommer ut då premiär.

Syns vi på Blåkulla tro eller har ni annat för er??

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun 



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards