anthilias

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Gun - 23 mars 2014 20:15

Ja, så får det bli i kväll. Några rader!

Vi har haft ett underbart vårväder här och jag har varit ute och krattat och klippt ner lite.

Även fikat utomhus:). Man bara njuter. Planterade lite pensèer och satt på min trapp. Vipps så

härligt det kändes. Har även tagit en tur till Vimmerby igår. Bara njöt av att gå och titta utan att handla.

Den ni:). Plockade vitsippor som står så fint på mitt köksbord nu. Snart är hela infarten till Västervik vit av vitsippor.

Om ni visste så vackert det är då på bägge sidorna om vägen. Frilyst är det och tur är det.

Man bara njuter.... ska försöka ta ett kort så ni kan få se det.

Nej nu ska jag fixa klart för i morgon är det åter en ny arbetsvecka.

Kram gun 



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards