anthilias

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Gun - 15 januari 2014 20:58

Tänk redan onsdag kväll..... vart tar tiden vägen?!?

Det fnyker lite snö (som vi säger här) ändå  har det slaskat lite idag. På dagen

har det varit kring nollan men på nätterna kryper kvicksilvret neråt. Det betyder

hala vägar. Har varit och tagit blodprover igen så nu är jag härligt blå i armvecket!

Förra provsvaret var inte bra det visade att inget av T4 eller TCH hade sjunkit. Låg lika pressat som förut.

Nu har jag ätit en lägre dos och nu väntar jag med spänning på om det har sjunkit något eller

är det fortfarande lika pressat. Har sådana bivärkningar nu... Nu var det flera andra prover som togs.

Vet att vissa får äta en medecin till som inte bara klara sig på Levaxinet. Kanske är det så

för mig med... Vem vet.

Nu stickar jag på nästa vantpar och inte blir de mina den här gången... de ska till Stockholm:).

Glömde sist jag skrev här att ni skulle hålla tummarna för mig... för i tisdags var jag och en kollega

på möte med skolinspektionen! De hade frågor på bla likabehandlingsplanen, deskriminering dokumentation m m.

Vi var jätte nervösa för mötet men det gick bra:)!!

Annars har det inte hänt så mycket här.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards