anthilias

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Gun - 9 januari 2014 18:12

Tänk i morgon är det redan fredag.... Veckan har gått fort som vanligt. Känns skönt att vara tillbaka

inormala gängor. Vi har börjat på ett nytt schema med mycket olika tider så nu får man titta varje dag

hur man jobbar:). Snart kommer vår nästa kollega han är färdig förskolelärare nu till den 17 januari.

Han är efterlängtad och en duktig kille med mycket utomhuspedagogik. (Han har vikat hos oss).

Ska bli spännande och kul med nya utmaningar.

Här kom regnet som de sa på tv:n nu på eftermiddagen. Tråkigt och mörkt är det och jag bara

hör hur regnet slår på taket. Undrar om det går över i snö också så som de sa!?!

Nu är alla julsaker borta och alla dukar, i morgon plockar jag också bort mina adventsljusstakar och stjärnan.

Har ni plockat bort era än?

Önskar er alla en trevlig helg.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards