anthilias

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Gun - 5 januari 2014 18:01

Har känt mig lite avlagen sedan i torsdags. Ser bara hundens ilskna ögon, gapet och fradgan kring hundens gap.

Men det går väll över.

Trettondagsafton är det idag och ute har det varit grått, mulet och regnat och inne har julsakerna fått

krypa tillbaka ner i lådorna för den här gången. Tänk vad damm det kan bli efter så kort tid.

Vad fräscht det ser ut med vitt nu efter alla juldukar. Men jag har behållit adventsljusstakarna i fönstren det

blir så milt sken av dem. Får vara kvar nästa vecka men sedan plockar jag ner dem med.

Ska bli skönt att börja jobba igen på tisdag så det blir normala gänger. Jag bara lägger om dygnet och det lär bli knorr på tisdagsmorgonen när klockan ringer:).

Nu tänker jag sätta mig och lägga upp maskor till nästa vante och ta mig en kopp kaffe.

Ni får ha en fortatt trevlig kväll.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards