anthilias

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Gun - 29 oktober 2013 19:19

Man befarade det värta igår kväll när Simone skulle knacka på!!! Men det blev inte så farligt som de hade sagt.

Visst blåste det här och lyset blinkade oroväckande och ficklampor, värmeljus ja allt var framme ifall man

nu skulle bli strömlös. Men vi klarade oss här där jag bor.

När jag kom hem idag efter jag slutat jobbet blev det att vara ute och plocka upp alla

smågrenar från ekarna. Låg massor av grenar över allt och jag fick ihop två

svarta sopsäckar fulla av smågrenar.

Mörkret kommer allt tidigare nu om kvällarna och här på landet blir det svart fort.

Trist!  Men det är vad vi har att vänta oss.

I morgon blir det ingen sovmorgon:). Jag ska få på mina vinterdäck har tid kl 08.30 Jag

börjar kl 09.00 så jag hinner gott.

Känns skönt att få på dem för det är väll bara en tidsfråga innan halkan kommer.

Nu ska jag se Hemma hos mig... se vad de bjuder på för gott.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards