anthilias

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Gun - 21 oktober 2013 21:20

Tänk vad beroende man är ändå..... I fredagskväll när jag satt vid datorn så kom det upp

att jag skulle starta om den och när jag gjort det hade jag inget internet längre.

Men idag fick jag ny sticka för det var antagligen glapp i den. Sedan åkte jag till elgiganten och

prata med dem om att datorn inte hade nät. Nätet lade av när jag hade graderat upp från windows 8:a till windows

8,1. Tydligen var man tvungen att instalera om bredbandet. Nu förhoppningsvs fungerar det.

Kul med ny dator och för nu var jag tvungen att köpa en ny, den gamla gick på sista versen.

Men jag blir tvungen att köpa nytt PsP och även animeringsprogram... dyrt blir det:)!!.


Helgen har som vanligt bara rusat fram. Tog upp båten i söndags hade hjälp av grannarna. Var i sista

stunden tycker jag.  Krattar löv som bara den för här har de fallit av nu.

Det är jätte fina färger som ligger på gräsmattan men tyvärr är det eklöv och det tar år innan de försvinner.

Men jag anväder också Ruths tipps:).

Ikväll blev det sent efter en lång dag på jobbet. Började klockan 07.00 och slutade kl 19.30 Vi hade APT i kväll.

Blir en aning för långt dom här dagarna. Visserligen fick jag mycket gjort. Var hos min läkare

och fick svar på proven. Inget kul svar.... proven var inte ok. Det jag hade innan på 0,02 var nu 0,01 och det som var 27 var nu 30. Skvatt galet och det betyder en långsam sänkning av medecinen. Min fråga blir då..... hur ska det gå!?!

Ja det var lite från mig. Hoppas ni alla haft det bra och jag önska er alla en trevlig vecka.

Besöker er i morgon kväll.

Kramen gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards