anthilias

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Gun - 8 oktober 2013 17:09

Jag har fått ryggskott!!! Fy vad ont jag har i min rygg. Sitta är vidrigt men gå och stå går bättre.

Började i går och det har tilltagit och det värsta är att köra bil i rondellerna. Tala om att jag låter då!

Går det inte över får jag besöka sjukgymnasten..." R" är förvarnad.

Annars har tiden bara rusat fram som vanligt. Var i Linköping i helgen och hade det bara bra.

Vi har nu toppen väder här... 18 grader i oktober månad!?! Jag klagar inte:). Hur härligt som helst.

Wiolettan jag tänkte inte på att alla inte vet vad T4 och TCH är. Jag har struma och min sköldkörtel är bortopererad sedan många år(den växte) och då måste jag äta Levaxin.

Efter TCH och T4 provsvar ställs levaxinet in. Normalt ska T4 vara på max 22 och jag har 27.

TCH ska ligga mellan 0,2- 4,2 och mitt är 0,02. Alltså ligger jag pressad. Men mår bra av det.

I kväll är det veckans brott och det handlar om ett fall härifrån. Ska försöka se det stående i värsta fall:).

Ja står gör jag nu vid matsalsbordet och skriver några rader här ute.

Hoppas ni alla har det bra i värmen och att ni får en trevlig vecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards