anthilias

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Väntar, väntar och åter väntar......

Av Gun - 3 oktober 2013 16:20

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 18.00 då vi ska på föreläsning.

Blir en låååååååång dag för mig. Klockan ringde i morse redan 05.00 för jag skulle vara på jobbet 06.15

Vill lova att det går undan på morgonen hemma vill säga inte på vägen:).

Kommer väll att vara hemma kring 21.30 tiden och då är man slut.

Men jag har hunnit med mycket idag under tiden efter jag slutade jobbet.

Besiktat bilen... yes den gick igenom! Sedan till Riddarhusläkarna för provtagning för att kolla

hur mitt T4 och TSH ligger. Nu ligger jag för pressad och ska jag ligga som doktorn vill då blir det kaos för mig.

Vi får se hur resultatet är nu och vad vi kommer fram till.

Sedan har jag uträttat lite små ärenden och ja nu sitter jag här på jobbet igen.

Ska besöka er nu en sväng och sedan byta om.

 Kram gun


 
 
wiolettan

wiolettan

4 oktober 2013 09:28

Ojoj, det lät mycket på en dag, för mycket för mig i alla fall. Förstår om du blir trött till kvällen. Cirka 17 timmar att hålla igång, det är inte dåligt.
Härligt att bilen gick igenom besiktningen.
T4 och TSH vad är det?
Ha nu en bra fredag och stressa inte.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

4 oktober 2013 10:44

Fy vilken lång dag, tur du kan uträtta ärenden under din väntan. Så skönt att bilen fick en OK stämpel på skärmen där bak, ett bekymmer mindre. Hoppas läkarens nya rön inte spökar till det i din kropp, kroppen talar nog om för dig om den inte mår bra och då får man lyssna på det.
Önskar dig en fin fredag och en fortsatt fin höst.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Mariasvitarum

Mariasvitarum

4 oktober 2013 17:18

Skönt att det är fredag nu då ;0) och helg !!!!!
Ha en skön helg!!!! Kram Maria

http://Mariasvitarum

 
Melody

Melody

6 oktober 2013 10:26

Hoppas du har en lugn och skön helg efter långa och stressiga dagar!
Här är varmt och skönt idag, men ingen sol!
Kram M.E

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards