anthilias

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Gun - 30 september 2013 20:05

Har inte sovit många timmar i natt.... men så är det alltid för mig när det är min tur att öppna kl 06.00

Vet om att jag ska vara först och tänk om jag försover mig:).

Ja sedan är det liksom kört, jag har snurrat runt i sängen och kollat klockan. Har jag sovit två timmar

får jag vara glad.

Var och klippte mig förut efter jag slutat jobba och jag höll på att somna när hon höll på.

Tänk det hade varit en vacker syn jag sittande sovande:). Men håret blev bra även om jag inte

kan klippa mig som jag hade önskat som Monica Z. Men har man lockigt hår som jag har så

fungerar inte alla frisyrer.

Nu väntar min säng på mig och jag tänker faktiskt krypa ner i den.

God natt alla vänner. Jag besöker er i morgon.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards