anthilias

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Gun - 4 augusti 2013 19:31

Tänkte skriva fårskallar här ovanför. Varför undrar ni säkert.

Jo igår efter middag så började fåren som grannen har här att bräka och då menar jag bräka.

De höll på fram till det blev mörkt att bräka helt förtvivlat. Innan vi fattade varför....

jo de hade tagit ifrån dem lammen som var kvar på ett annat ställe. När lammen bräkte här så svarade fåren.

Så tala om förtvivlade får!!!

De började i morse vid halv 6 och höll på till halv 9. Sedan måste ägaren flyttat lammen för nu är det tyst.

Tycker det är taskigt gjort mot fåren att låta dem bli så förtvivlade.

Annars har det varit en skön sista dag innan jobbet. Vi har haft en tryckande värme här idag med.

Fick för mig när jag nu var på gång att ta bort färg på möbler så tog jag mormors gamla mjölkpall

och skulle ta bort färgen. Blev inte som jag hade tänkt mig... vet inte vad mormor har gjort:).

Får måla den vit helt enkelt.

Letar forfarande efter en skyltdocka... vet ni var man kan få tag på en sådan??

Har ju mina på hitt:)!!

Önskar er alla en trevlig söndag

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards