anthilias

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Gun - 23 juni 2013 22:11

Helgen har bara rusat fram... På midsommmaraftonen hade vi fint väder. Var och tittade på när de dansade

kring midsommarstången inne i Blankaholm. Sedan blev det sedvanlig på bordet jansson, sill m m.

Man äter alltid för mycket tycker jag.

Midsommardagen hade lika fint väder. Vi har haft en enorm kvalmig värme hela helgen. På

midsommardagen är det dans i parken här. En enda dans varje år på midsommardagen och givetvis

måste man går dit som i ungdommens dagar.

Man går i skymningen efter viken till dansbanan och ser båtarna komma in från öarna här utanför.

Inne i parken är det som att flyttas tillbaka i tiden som det var när vi gick hit när vi var unga.

Men kul och trevligt var det och sent kom man i säng! Tänker inte skriva hur dent det var:):)...

Idag har man varit lite trött och det blev att ta sig ett dopp i böljan den blå för att

vakna och det kan jag tala om att man gjorde! Hade kommit in nytt havsvatten i viken.

Imorgon är det åter en ny arbetsvecka. Men nu snart kan även jag börja att räkna ner för semester.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards