anthilias

Direktlänk till inlägg 15 juni 2013

God morgon:).

Av Gun - 15 juni 2013 09:09

Vaknade till fågelsång och en sol som sken så vackert.

Huvudvärken finns i bakhuvudet känns som en tyngd som ligger där.

Försökte lägga in ett inlägg i torsdagskväll men efter andra försöket gav jag upp.

vid bägge gångerna ringde telefonen och då hade jag åkt ut..... sen blev klockan för mycket

och det var sängtime.

Det gick bra i onsdags på mammografin även om den ena tittade lite konstigt på mig.

När jag kom in där sa jag bara att jag hade ringt och mannen var inte aktuell för min del.

Få en inflamation som följd efter det här bara för att han tyckte jag var töntig köper inte jag.

Återgav vad han sa.... att ont gör det och det går strax över när jag talade om att det här är inte ok med

värken och jag liksom hängde i bröstet fast jag stod på tå.

Det blev läkarbesök efter den gången fick smärtstillande, blå och öm var jag i veckor efter det.

Vet Annika hur viktigt det är så jag backar inte på det.. utan bara säger ifrån.

Igår var det sommaravslutning här där jag bor.

Vad söta barnen är. Vi har alltid fått gå på skolavslutningen min avdelning och från början

när vi startades upp tillhörde vi skolan.

Alltid lika kul att få se de barn som gått hos oss och alltid hälsar de så glatt på oss.

Näst nästa år kommer vår första grupp att sluta på skolan och det blir nog något extra för oss då.

Även studenterna slutade igår och tänk vilken tur alla hade med vädret. En fin kvälll blev det.

Kanske blir det ett dopp i böljan den blå idag vi får se.

Ha det så gott kära vänner och kram på er.

gun




 
 
wiolettan

wiolettan

15 juni 2013 09:48

Så glad jag blir att det gick bra denna gång. Den mannen kanske borde byta yrke.
Härligt att se barn och ungdomars glädje på avslutningarna. Det har jag varit med om några gånger. Det är ju alltid ett plus om vädret är vackert och regnet håller sig borta.
Hoppas att du får en fin lördag.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Melody

Melody

15 juni 2013 22:45

Karneval fick vi vara med om i dag och aldrig har jag väl sett så mycket folk i lilla Västervik. Mannen tycker att det är så mycket liv och rörelse här att han kan tänka sig flytta hit, lilla Ystad är ju riktigt trist stad jämfört med Västervik. Jo, jo det kan han ju tro en sådan här dag, men jag minns nog hur det är på vintern.
I dag blev det stor shopping hos Marias vita rum!
Hoppas din huvudvärk ger med sig och att du får en skön söndag.
kram
Melodys matte

http://melodyshihtzu.blogspot.se

 
Ruth

Ruth

15 juni 2013 23:22

Vilken tur att du slapp den manliga tuttprässaren, så får det inte gå till, bra att du sa ifrån. Soligt, men kyliga vindar här i dag, och i em. brakade det loss med åska och störtskurar, skall tydligen fortsätta så ett par dagar till om inte vindarna vänder. Roligt att få följa barnen som man har haft vårdnaden om även efter skolans inträde, dem glömmer nog inte er i första taget.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

16 juni 2013 19:50

Kanoners att det gick bra för dig på mammografin. Nu håller vi tummarna att du snabbt får ett positivt svar. Vi fick oxå sol på barnens skolavslutning. Men idag är det minsann inte ett dugg roligt väder.Ha nu en fin avslutning på denna vecka. Kram.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards