anthilias

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Gun - 27 maj 2013 21:23

Inte har vi haft något vidare väder idag med... regn igen.

Saknar min sol nu! Vill ha varmt och skönt för nu tycker jag att det börja kännas lite rått inomhus.

Kunde faktiskt klippa färdigt gräset det som var kvar från igår.

Idag blev det en lång dag. Började redan kl 06.30 och slutade kl14.00 från jobbet men jag

var på It-möte och det varade i två timmar till. Ja sedan handlade jag lite så klockan var närmare 18.00

när jag kom hem.

Har hunnit med lite ändå. Men jag känner mig lite trött för jag sover så dåligt när jag ska upp och öppna:).

När jag körde hem så berättade de på radion  att en varg hade varit i Hjorted och skadat och dödat får.

Några får hade han skadat så de fick avliva.

7 får blev offer för vargen. Hela vägen hem tänkte jag måtte det inte vara fåren här.... men det tycks det inte

vara. Såg fåren när jag kom hem.

De tror att det är en varg som passerat här på sin väg norrut. Inte är vi vana vid varg och jag tycker allt att

det räcker med vildsvinen!!

Hoppas vi får se solen i morgon.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards