anthilias

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Gun - 26 maj 2013 20:10

Idag har det regnat hela dagen!! Fy vad trist och lite kyligt börjar det bli.

Annars har det varit fullt upp. Har inte hunnit sitta vid datorn om kvällarna.

Fredags hade vi stängningsdag och dagen gick fort. På förmiddagen gjorde vi utvärdering om

läsåret 2012/2013 och på eftermiddagen hade vi ett möte.

Lördagen kom med strålande sol och tanken var att man skulle ta en sväng till Kalmar och båtmässan

eller vad det nu kallades. Men vid Oskarshamn hamnade vi på Shalom (antik affär) som hade 50% på allt.

Ja längre blev inte vår tripp:). För där hittade man saker.....

Jag köpte en fin staty ( ett barn) att ha i förnstret och tacos sätt i porslin sprillans nytt.

Inte gav jag mycket för det. Men visst fanns det saker där som jag skulle vilja haft.

Nu har jag fått en ny idé. Letar efter jalusi i trä gärna i 20 cm breda och ca 30 cm höga så jag kan

sätta ihop dem så att de blir ledade. Tänk dem vita så vackra som fönsterskydd mot solen.

Passar i gamla hus.

I morgon är det en ny arbetsvecka och sista veckan i maj månad. Vart tog maj månad vägen tro??

Tiden bara rusar fram.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards