anthilias

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Gun - 19 maj 2013 21:04

Tänk nu har Pingsten varit. Den här helgen har alltid varit min favorit helg sedan barnsben.

Idag blommade mina Pingstliljor såg jag.

Vädret har inte varit något vidare... tråkigt. Igår var förmiddagen härlig med sol

men sedan mulnade det på och regnet kom. Ja det har regnat idag med.

Trist och vad gör man då? Jo vi tog bilen till Mörtfors och fikade på panget.

Det är så mysigt där..Varje gång jag är där så drömmer jag om att

"tänk om jag drev det här" vad kul det skulle vara. Jag tog lite bilder men jag sätter in dem i veckan.

 Ser samtidigt på tv:n som jag skriver här.

Mitt favorit program har startat igen på 1:an. Barnmorskan i East End.

Fick följa med min kompis hem nu fram på kvällen.

Hennes bil krånglade ifall hon skulle bli stående efter vägen. Men det gick bra fast något är fel.

Alltid är det något. Förresten så fyllde hon år igår.

Grattis än en gång på fördelsedagen!!!

Ska även packa väskan i kväll för i morgon kväll är det vårruset i Norrköping. Lär nog

bli sent innan jag är hemma. Kanske kommer kameran med vi får se.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kramen gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards