anthilias

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Gun - 13 maj 2013 21:01

Det straffar sig att resa bort och ha kul:). När jag kom hem i kväll strax innan 18.00 så var det bara

att börja klippa gräs och sedan vattna. Det tog mig 2 1/2 timma!!!

Nu tror ni väll att jag bor på en herrgård men jag har enormt stora gräsmattor.... Med andra ord en stor tomt.

Gratis motion är det med. I morgon blir det att rensa ogräs det finns alltid något att göra.

Maskrosorna blommar för fullt i gräsmattan och det gillar jag inte!

Har plockat liljekonvaljer idag och mitt löjtnantshjärta kommer att blomma vilken dag som helst.

Pärlbusken har vita små pärlor som snart kommer de också att slå ut.

Nu går det bra fort tycker jag. Vill hålla tillbaka lite så man kan njuta lite mer.

Hela den här veckan har jag lagt in mina utvecklingsamtal så de blir klart nu.

Kyrkan som jag skrev om i går tror jag är någon frikyrka som har hjälper missbrukare.

Men visst var det lustigt att det blev som det blev. Kanske hade mannen en dålig dag men

gör man så mot sina besökare lär de bli få!

I morgon kom jag på att jag ska på handledarutbildning... alltid är det något.

Nu ska jag bara slappa för jag är trött.

Ha en fin kväll.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards