anthilias

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Gun - 8 maj 2013 19:32

Här har det börjat regna nu. Vi har haft varmt och sol på förmiddagen

men sedan började det mulna på. Det var väntat att det skulle börja regna för

väderleksrapporten var regn och åska. Hoppas jag slipper åskan med tanke på

att det nästan alltid slår ner här. Har ett stort berg på ena sidan och havet

på andra sidan. Tala om att det smäller:).

Idag efter jobbet var jag en sväng till soptippen och tömde släpkärran. Vad man kan

samla på sig. Jag är nog som en ekorre....

Vad bilar det var på vägen när jag körde hem och alla var väll på väg till Öland kan jag

tänka mig. Men fy så de kör! Ska fram till varje pris och ligger jätte nära. Skulle man

få bromsa så kan man vara säker att de hamnar i bagaget!

Härligt med helg nu igen... och jag kommer inte att ha tid att sitta vid datorn något vidare.

Kommer att ha fullt upp så jag hoppas ni får en trevlig solig helg.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards