anthilias

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Gun - 23 april 2013 20:20

Trodde jag skulle smälla av när klockan ringde 05.00 Men det var bara att gå upp.

Tandläkaren skrattade gott åt mig för han såg hur trött jag var:). Ja där var

jag i över en timma och fast jag fick dubbla sprutor med bedövning så mot slutet

av tiden kände jag av det. Det var inte länge bedövningen värkade! Men så

är det för mig och det är jobbigt att alltid behöva tala om att jag kräver mer bedövning

och att den inte håller lika länge som för andra. Varför vet inte läkarna.

Men en sak är säkert... jag har haft ont hela dagen i min mun.


Tänk idag fick jag ett efterlängtat sms där det stod att min bil var klar och jag

fick hämta den:):). Oj vilken skillnad det var när jag körde hem!

Har även förberett i kväll för morgon dagens gäster. Har gjort så mycket jag kunnat

så jag ska slippa stressa.

Vad jag ska bjuda på?!? Nja, vet inte om jag vill skriva det i kväll.

Vet inte om någon av dem vet om min blogg och smygläser den.

Kan berätta i morgon kväll.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards