anthilias

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Gun - 18 april 2013 19:16

När jag drog upp rullgardinen i morse så regnade det!!! Inte vad jag hade tänkt mig. Igår hade vi strålande sol hela dagen och det va vad jag ville ha idag med:).

Efter ett tag så fick jag min önskan uppfylld, solen kom. På eftermiddagen började det att blåsa ordentligt och det gör det fortfarande.

Kommer ni ihåg att det gick ett program på tv:n 1967 som hette "Gluggen" från Norrköping.

Jag har just tittat på ett vidioband som en vikarie hade med sig idag. Nu undrar ni nog......

Det handlar om en pojke som hade en enorm lång skolväg. Det är vikariens lillebror och min skolkamrat:).

Pojken bodde på en ö som heter Ärlö i Misterhults skärgård.

Vad jag har skrattat tänk så det var då. Våra kläder, bilarna och bussarna. Bägge mina skolor såg jag och jag kände igen personer som var med. Var jätte kul att få se den igen som vuxen.

Tack kära "K" att du tog med den.

Dagens vårtecken, citronfjäril och en humla.

Tänk att i morgon är det fredag igen:) och helg! Vad fort den här veckan gick.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards