anthilias

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Gun - 7 april 2013 18:57

Solen skiner här helt underbart om dagarna och med den smälter snön. Kan det vara bättre??

Jag trivs som fisken i vattnet nu när solen skiner. Har varit ute i trädgården idag och bl.a har jag krattat ut all singel

som ligger i högar efter snöplogningen och plockat upp pinnar som blåst ner.

När jag går där i trädgården och bara njuter så fastnar mitt öga på... vad då tror ni?

Jo just det några/någon har varit på ett "litet" besök här! Inte alls något trevlig besökare men, men nu har radiolan kommit ut med timer. I kväll kommer det att spelas hela natten så kära vildsvinen kan få dansa:). Fick tippset

av en rättare att jag skulle ta ut en radio och låta den spela ena natten helt och hållet och nästa natt med timer. Då vänjer de sig inte vid ljudet. Listiga och smarta djur. Här har vi massor av ekar och de älskar ekollon.

Annars har det inte hänt så mycket mer än jag har bara varit ute och njutit och tagit vara på solen.

Vad fort helgen gick och i morgon är det en ny arbetsvecka och jag har redan bokat mycket. Byta däck ena dagen, rörmockaren en dag efter jobbet och lönesamtal på fredag. Jag förstår att veckan bara kommer att fladdra förbi här.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg och att ni får en trevlig vecka.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards