anthilias

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Gun - 27 mars 2013 16:37

Ja så sa man förr när jag var liten. Har för mig att man satt lappar på varandras ryggar med något skrivet på när man gick i småskolan.

I natt hade vi - 17 grader och det är snart April!! Kring början av april brukar man kunna stänga av värmen men inte i år.

Undrar när man kan göra det?

Vad fort veckan har gått och i morgon är det sista dagen på den här arbetsveckan sedan har man fyra lediga dagar.

Ringde lite samtal när jag kom hem. Först till killen med braskaminerna. Tyckte det var för dyrt och undrade om han kunde göra något på priset, ca en tusenlapp kunde han dra ner det med. Nja, jag väntar och ser tror att de brukar rea ut nu på vårkanten braskaminerna till bättre priser.

Hade även skickat efter från ellos och nu har vi fått eget postnr så då ska paketen komma hit och inte till Ankarsrum.

Vart hamnar paketen tror ni??? Jo då i Ankarsrum!! Ringde dit och då skulle jag ringa posten. På posten fick jag tala med en ung tjej och så fyrkantig har jag aldrig varit med om.... Gick inte att diskutera med henne jag bara tackade för mig. Utan ellos fick fixa till det hela och paketet får komma till Maxi inne i stan. Helt ok för mig bara jag slipper köra de 5 mil extra för att få paketet.

Nu skiner solen ute och vi har ett par plusgrader men till natten lär det bli kallt igen.

Har ni dammat av kvasten, fixat kaffepetter och frågat katten om den vill med till blåkulla i morgon??

För vi ses väll då:)???

Ni får ha en fortsatt trevlig onsdag.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards