anthilias

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Gun - 17 januari 2013 21:33

Redan torsdagkväll och jag fattar inte varför veckorna går så fort.. I morgon fredag och sedan ledig. Vad skönt!!!

Har inget inplanerat för helgen men i morgon kväll ska jag gå på after work på Saharas. Trevligt och god mat har de.

I dag har vi varit i pulkabacken hela förmiddagen med barnen. Oj vad kul vi hade och även fröknarna åkte pulka:).

När vi var i backen så började det att snöa ordentligt. Det vart jätte mysigt fast jag inte gillar snöandet.

Annars har det inte hänt något tycker jag. Just nu är den ena dagen den andra lik. Lite enformigt.

Frågade min ena kollega igår om hon hade någon bok att låna mig för jag hade läst ut alla jag hade. Ska titta sa hon.

I dag kom hon med en full plastkasse med böcker... Jippi!!!!! Vill alltid ha en bok vid sängen innan jag somnar det är så mysigt att läsa. Det är väll mitt sätt att koppla av.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards