anthilias

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Gun - 18 september 2012 20:55

Fy vilket trist väder vi haft idag. Små regnade på förmiddagen men vi gick iväg till skogen ändå. När vi skulle fika vår medhavda matsäck så började solen skina. Friskt och härligt var det i skogen.

På eftermiddagen kom det rejäla skurar.. vad det regnade. Känns verkligen att det är höst nu. Märker det även inomhus  det börjar bli kallare. Men än tänker jag inte sätta på värmen.

I morgon öppnar jag igen och jag ska ta med släpkärran in till soptippen. Rensat och det blev en full kärra.

I morse när jag åkte in till jobbet så sprang det 12 kronhjortar på rad över e-22:an. De bara är där man hinner inte blinka ens..... så snabbt går det.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram

gun

Av Gun - 18 september 2012 20:55

Fy vilket trist väder vi haft idag. Små regnade på förmiddagen men vi gick iväg till skogen ändå. När vi skulle fika vår medhavda matsäck så började solen skina. Friskt och härligt var det i skogen.

På eftermiddagen kom det rejäla skurar.. vad det regnade. Känns verkligen att det är höst nu. Märker det även inomhus  det börjar bli kallare. Men än tänker jag inte sätta på värmen.

I morgon öppnar jag igen och jag ska ta med släpkärran in till soptippen. Rensat och det blev en full kärra.

I morse när jag åkte in till jobbet så sprang det 12 kronhjortar på rad över e-22:an. De bara är där man hinner inte blinka ens..... så snabbt går det.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards