anthilias

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Gun - 6 september 2012 19:09

Vilken härlig dag vi har haft idag på jobbet. Hel dag ute med mat som tillagades på vår muurikka. Barnen fick hjälpa till att skala och skiva potatis, morötter och purjolök. Alla ville vara med:). Sedan åt barnen med god aptit.

Tänk vilken förmån vi har som får vistas ute i skogen varje dag. Stor frihet under ansvar. Ingen utav oss vill jobba på en traditionell förskoleavdelning.


Var och lämnade tillbaka tapetproven efter jag slutade jobbet. Visade den tapeten som jag fastnade för till sovrummet och undrade vad den kostade. Höll på att storkna. Oj..... 645 kr/ rullen x 7 rullar. Ja priset kan ni ju räkna ut 4515 kr.

Sovrummet är stort som ni kan förstå och sedan var det köket som jag inte hittade någon tapet som jag föll för. Efter mycket tittande i deras kataloger fastnade jag för tre olika tapeter som jag lånade hem. Priset vet jag inte men troligen rör det sig om samma pris som den till sovrummet. Men här går det inte åt så många rullar. Tack och lov!! Satt och tittade på nätet på min lunchrast efter tapeter och hittade fina där priset var över 700 kr/ rullen:). Får nog hålla mig till de här tapeterna.

nu ska jag titta på Hemma hos mig.

Trevlig kväll på er.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards