anthilias

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Gun - 3 september 2012 22:45

Det var inte lätt att vara utan mina glasögon... Till slut började jag må illa men som tur kunde de fixa dem nere hos optikern. Glad och lättad!

Sedan gjorde jag ett besök i en målaraffär och beställde kaklet som jag ska ha. Vitt med falsade kanter 10x 20 cm är måttet på dem. Fanns i husen på 20- 30 talet. Tog även hem tapetprover men där har jag inte bestämt mig ännu.

Skulle även vilja hitta  kryddhylla som de hade på den tiden som satt fast under ovanskåpen med skäppor i glas.


Glömde att berätta att mattläggaren gjorde ett besök här i går söndag. Var den enda dagen som gick att få ihop. Väntar på offerten. Golvmattorna är redan valda. Tror att jag ska ha golvvärme i hallen.

Ja det var lite från mig.

God natt kära vänner... i mogon är det en ny dag.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards