anthilias

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Gun - 19 augusti 2012 16:13

I går var jag på dop i Falkenbergs gamla kyrka. Den lille prinsen var så snäll,

tror nästan att han tyckte det var skönt att få vatten på sitt lilla huvud. Det var så varmt och solen gassade.

Efteråt var det smörgåstårtor, dricka och kaffe med tårtor i församlingshemmet. Tårtorna hade lillprinsens farmor gjort.

Jättegoda.

Man blir så berörd.... tänk det var inte länge sedan lillprinsens mamma var så liten och efterlängtad av sin mamma och pappa. Nu är hon vuxen och mamma. Tänk vad tiden går fort och man ser som en film som passerar förbi en om barnens uppväxt. Många känslor väcks vid sådana här tillfällen. Jag tänker på mina barn och jag förstår idag att skillsmässor som slår sönder familjer drabbar barnen på ett eller annat sätt.

Man ser också en sådan här dag på gamla vänner att gammal kärlek rostar aldrig.

Kram gun





Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards